OSTUJUHEND

Kauba hind:

  • Kõikide kodulehel avalikustatud kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Kauba hinnakujunduses ja kampaaniates järgib BSS Salongipood maaletooja poolt kohustuslikke müügihindu.
  • Müüjal on õigus teha veebipoe hindades muudatusi ilma ostjaid sellest eelnevalt teavitamata. BSS Salongipoe kaubavalik, hinnad ja sooduspakkumised kehtivad ainult meie veebipoes.

Kauba tellimine:

  • Valige omale sobiv kaubakategooria.
  • Valige omale meelepärased tooted, sobiv kogus ning vajutage nuppu " lisa ostukorvi".
  • Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale.
  • Kui tooted valitud, sisene ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu "ostukorv". Ostukorvilehel on näha kõik valitud tooted. Siin saab muuta toodete koguseid ja vajadusel eemaldada toote ostukorvist. Lisaks on võimalus kasutada ka allahindlus koodi juhul, kui see on olemas.
  • Kui kaubad valitud, sisenege tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „edasi“.
  • Tellimust vormistades, täitke aadressväljad, valige sobiv tarne- ja makseviis.
  • Vajutades „maksma“ viiakse Teid panga lehele ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseviisid:

  • Peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde.
  • BSS Salongipoes on võimalik tasuda järgnevate makseviisidega: SEB pangalink, Swedbank pangalink, Paypal, pangaülekanne.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, saadetakse Teile peale ostu vormistamist e-posti aadressile teade, mis sisaldab Teie ostu andmeid ja infot tasumise kohta. Kiirema postitamise tagamiseks soovitame saata maksekorralduse e-postiga aadressile info@salongipood.ee.
  • Kui 3 päeva jooksul ei ole tellimuse summa laekunud meie arveldusarvele, võtame Teiega  ühendust. Kui meie pöördumine jääb vastuseta, siis 24 tunni möödumisel tellimus tühistatakse ja teile saadetakse e-posti aadressule ka vastavasisuline teade.
  • Kauba postitame hiljemalt raha laekumisele järgneva 2 tööpäeva jooksul (v.a. laupäev, pühapäev ja riiklikud pühad). Võimalikest viivitustest teavitame Teid koheselt.
  • Sooduskood:
    • Sooduskoodi olemasoluli soodustuse rakendamiseks sisestage ostukorvis väljale „Sooduskood“ oma unikaalne kood ning vajutage nupule "rakenda"

 

Kauba kohaletoimetamine:

Kauba kohaletoimetamine Eesti piires Smartpostiga on TASUTA.

Smartpost:

Mugav, kiire ja 100% ilmastikukindel

  • Teie tellimused toimetatakse kohale SmartPOST-i pakiautomaatidesse, mis asuvad praktiliselt igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti.
  • Kohe kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate pakiautomaadi avada.
  • Asukohad ja kasutusjuhised leiate meie kodulehelt kui valite kohaletoimetamise viisiks Smartposti.
  • Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.*

ELS kullerteenus:

Uksest ukseni kullerteenus! Hind: 4,71 EUR

  •        Tellimuste kiireks kohaletoimetamiseks kasutame ELS kullerteenust. Tegemist on kogu Eestit katva kullerteenusega, mille korral toimetatakse saadetis kohale otse koju või kontorisse.
  •        Teile helistatakse ette ja lepitakse kokku tellimuse kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik.

 

Tähitud maksikiri- rahvusvaheline transport

Tähitud maksikiri väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevas postiasutusest.

Island, Soome, Rootsi, Läti, - 8 EUR

Iirimaa, Sveits, Norra, Belgia, Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia, Luksemburg, Holland, Taani, Iirimaa, Suurbritannia, Hispaania, Austria, Leedu, Poola, Slovakkia, Sloveenia, Tsehhi, Ungari, Bulgaaria, Rumeenia - 10 EUR

USA - 12 EUR

 

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole BSS Salongipoe määratleda. BSS Salongipood ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

 

Kauba tagastamine

 

  • BSS Salongipoe veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
  • Klient peab oma tagastamissoovist teada andma e-posti aadressil info@salongipood.ee mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
  • Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
  • Kismery OÜ tagastab kliendile raha 10 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Avatud pakendiga tooted tagastamisele ei kuulu.